Oss 06 53 73 83 94

Aankomen of afvallen tijdens de Lock Down

Nu de sportscholen dicht zijn is het voor velen vrij lastig om op gewicht te blijven, dat is gewoon zo.

Of je nu een cardio type bent, krachtsporter, cross fitter, spinner of gewoon sport voor je ontspanning.

Niet naar de sportschool gaan scheelt al gauw zo’n 500 kcal minder verbranden. De rest van de dag voor de tv hangen scheelt ook weer in de calorie verbranding voor die dag. Pas je je eetgedrag hier niet op aan dan is de rekensom al snel gemaakt. Tenzij je thuis lekker aan de gang blijft met trainen of veel klusjes in en rondom het huis zal doen.

Er worden online work- outs aangeboden die je kan overwegen maar hang je normaal gesproken aan de ijzers zal je zullen moeten improviseren (als je geen gym op de zolder hebt).

Echter zal je een ijzersterke ruggengraat moeten bezitten om jezelf telkens weer hierin te motiveren.

Een oplossing kan zijn om lekker te wandelen (als je je huis uit mag). Is de hond ook weer blij.

Het huis en de tuin eens goed onder handen te nemen.

Maak een boodschappenlijstje en zorg dat je gezonde producten in huis hebt.

Drink geen alcohol, dit een echte dikmaker.

Ritme en regelmaat, zeker bij thuiswerken. Een goed ontbijt, lunch en tussendoortje op uur en tijd voorkomt dat je gaat snaaien (nu je in de buurt bent van de koelkast en voorraadkast is het makkelijk om snel een minder verantwoorde snack te pakken als je trek krijgt dus bereid het voor).

Lukt het je niet om jezelf in het gareel te krijgen kan je natuurlijk nog altijd een PHLS Personal Trainer/ Coach inschakelen. Deze zal een training naar wensen en doelen voor je opstellen en samen met jou gaan uitvoeren, in de bossen, in het park of zelfs aan huis.

Ook mogelijk in Duo (met vriend, vriendin etc.)

Neem contact met ons op, telefonisch 06-53738394 of mail naar info@phls.nl of gebruik het contactformulier op deze website.

Professioneel Softbalster kiest voor PHLS

Softbalster Sophia Taleski neemt PHLS in de arm voor Personal Training als onderdeel van haar totale trainingsprogramma:

Ik ben Sophia, 23 jaar en speel topsport softbal. Sinds vorig jaar speel ik voor UVV in Vleuten (Utrecht). Mijn positie in het veld is op het derde honk en aan slag in het begin van de slagvolgorde.

Mijn prestaties hebben de afgelopen 10 jaar geleid tot prijzen, nominaties, supporters en sponsors wat me elke dag extreem motiveert het beste uit mezelf te halen. Om me heen heb ik al jaren absolute top begeleiding en sinds juli is Palmyra/PHLS daar aan toegevoegd.

Vanaf het eerste gesprek met haar heb ik het gevoel dat zij niet alleen de weg weet op papier naar mijn doelen maar mij daar ook heel goed en verantwoord in praktijk kan begeleiden.

Ik kijk enorm uit naar de verdere samenwerking en wellicht krijgen jullie daar iets van mee via haar social media platformen.

Vitaminepillen

Vitaminepillen in plaats van groente en fruit?

Meer tijd en nu?

In deze vreemde situatie waarin we verkeren kan het zijn dat je niet of minder werkt.

Hoe doe je dat nu met de tijd die je “over” hebt en heb je überhaupt wel tijd over?

Vetten

Vetten in het voedingspatroon ja of nee?

Vakantie-kilo's

De strijd tegen de vakantie-kilo’s is voor velen weer aangebroken, of toch niet?

Sporten bij warm weer

Tropische temperaturen, thuis blijven en niks doen of gewoon lekker sporten?

Koolhydraten

Iedereen heeft het over gezond eten, de meesten zeggen dan ook dat hun voedingspatroon gezond is… maar is dat ook werkelijk zo?

Burn Out

Daar zit je dan, uitgeput op de bank terwijl je alweer had beloofd om voor een zieke collega in te vallen